Badrummet har fått ett ansiktslyft

Både handfat och spegel är från Svedbergs

I torsdags fick vi ÄNTLIGEN vår nya front till handfatet! Det tog ungefär fem månader från det att vi reklamerade den. Vi märkte redan efter några månader att nedre kanten  var skadad och att det kom in fukt och förstörde lådan. Vi reklamerade, skickade in bilder på skadorna och väntade, påminde, väntade, påminde, väntade....

Gissa om vi blev förvånade när vi till slut fick paketet. Vi hade nästan gett upp!

Vi vet inte riktigt vem eller vad som var orsaken till att det tog så lång tid. Vi reklamerade hos Badshop som vi köpt handfatet hos och de kontaktade i sin tur Svedbergs som skulle skicka ut den nya fronten.

Nu är det i alla fall löst. Den nya fronten är monterad och det ser jättefint ut igen.

Den som väntar på något gott... :)





Ny front på översta mittlådan. Som nytt igen!





Byrån/tvättkorgen Maui från Jysk




 
Vi åkte på en shoppingrunda efter jobbet igår. Det blev lamellgardiner på Bauhaus och en jättesöt tvättkorg/byrå på Jysk.

Tvättkorgen var inte alls planerad men vi såg direkt att den skulle passa så mycket bättre än vår gamla tvättkorg i plast. Vi har inte hunnit sätta upp lamellgardinerna ännu men tvättkorgen har vi monterat. Se så fin den blev! :)


Parfymflaskor från Ikea
Nu när jag ändå tog bilder på badrumsnyheterna, passade jag på att ta en bild på mina söta parfymflaskor.

Jag köpte dem på Ikea för ett år sedan men de finns fortfarande kvar i sortimentet, om någon är sugen på dem. :)




1 kommentar:

  1. Tvättkorgen blev riktigt bra! Gör sig bra mot kakel, klinkers och övrig badrumsinredning. Hade jag haft plats i mitt badrum, skulle jag inte tvekat att köpa en själv.

    SvaraRadera