Nancy gör succé

Jag testade mitt nya objektiv igår och fotade det mesta som kom i min väg hemma i huset. Det innebar att katterna låg risigt till. :)

Det var en bild på Nancy som jag tyckte speciellt mycket om, så jag finputsade den lite och lade ut den på flickr. Detta blev resultatet - en sömnig och söt liten Nancy.


När jag loggade in i morse blev jag glatt överraskad! Bilden hade fått flera kommentarer och jag blev även inbjuden i några grupper. Nu är det kväll och det har bara fortsatt! Kommentarerna trillar in och den har fått mer träffar än någon annan bild jag tagit på så här kort tid. Det har ju inte ens gått ett dygn ännu!  Det känns verkligen jättekul! Sådant här gör att jag blir sugen på att fota ännu mer!

Allt tack vare min söta lilla kisse som är en riktigt duktig fotomodell! Hon har verkligen gjort sig förtjänt av några extra kattgodisar ikväll. :)

1 kommentar:

  1. Hon ser ut att vara lååååångt borta i tankarna! Antagligen ute på småviltsjakt! :D

    SvaraRadera