Det var ett tag sedan...

Det har gått ett halvår sedan jag bloggade sist. Jag tappade fokus på det i samma veva som jag upptäckte hur kul det var med Instagram. Från semestern och fram till jul lade jag upp en bild om dagen. Inte en enda dag missade jag! Det var kul att se hur antalet följare ökade men jag hann inte med så mycket annat. Det var mest fokus på vad nästa bild skulle bli och att försöka få den så bra som möjligt.

I julas tog det stopp när Instagram försökte få igenom ett nytt avtal som inte många ville acceptera. Jag fick tipset av andra som funderade på att lämna Instagram att prova Streamzoo istället. Det gjorde jag och jag fastnade för deras möjligheter att använda vilket bildformat som man själv önskade. Gemenskapen var toppen och det var lätt att bli sedd trots att jag var ny medlem.

Trots det... Jag har tappat sugen på att lägga upp bilder varje dag så nu blir det lite mer sporadiskt. Det är som sagt tidskrävande och så har det hänt massor av andra saker som är bra mycket roligare. Jag har sagt upp mig efter tolv år på samma arbetsplats och börjat plugga istället. Härligt! Jag har nu fått mer tid över till fotografering, men det bästa av allt är att vi äntligen har skaffat oss en hund! :)

Nu ska jag försöka komma igång med bloggandet igen. Det finns ju massor med material till det nu med allt som hänt den senaste tiden. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar