Mitt i natten med Midnight Hollow

Jag laddade ner den nya The Sims3-världen Midnight Hollow igår natt! Den släpptes vid midnatt och jag kunde inte sova som vanligt så... :)

Midnight Hollow är en ny stad i viktoriansk stil, där solen aldrig skiner. Här kan du öppna en egen affär och sälja i stort sett vad som helst. Det finns även en stor leksaksaffär om man väljer att ladda ner guldversionen.



Jag har spelat The Sims sedan år 2000, då den första utgåvan Livin' Large släpptes. Det är ju så otroligt kul att bygga och inreda hus, skapa simmar med olika personligheter och utseende och sedan se hur de utvecklas. 

Här är min nya sim i sin festklänning. Jag tycker hon blev riktigt söt. :) Jag har tänkt låta henne öppna en prylaffär, få den att växa och kanske rentav utöka med ytterligare lokaler. Kanske får hon äga en restaurang också, vi får se. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar