Nu är jag riktigt sugen...

...på att komma igång med min fotografering igen. Jag har så många planer inför hösten på vad jag vill göra. Hoppas jag kan genomföra det mesta av det.

Jag vill: 
  • Tenta av kursen Digital Bildbehandling
  • Börja retuschera gamla skadade fotografier åt folk
  • Bygga upp min bas med stockfoton
  • Finslipa och öppna min Smugmugsida
  • Få fart på min fotoblogg
  • Knyta ihop fotobloggen och Smugmug med Facebook
  • Satsa mer på macrofotografering
  • Ut och fotografera mera!

Listan kan göras ännu längre men detta är väl de viktigaste bitarna just nu känns det som.
Som en början har jag idag lagt till en länk till min fotoblogg i menyraden. Bloggen kommer att vara på engelska (även min Smugmugsida kommer att vara det). Det finns inte så mycket på bloggen ännu men man måste ju börja någonstans. :)

Nu är det ju fortfarande sommar, sol och härliga kvällar som gäller, så först ska det njutas lite mer innan hösten drar igång!  :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar